پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

خرید دستگاه لیزر موهای زائد بدن

چندین سال پیش تصمیم گرفتم اصلاح پاهایم را متوقف کنم رابین مدیکالو به اپیلاسیون روی آوردم. حالم از موهای روییده و برجستگی های قرمز کوچکی که از یک تیغ مدرسه قدیمی روی ساق پاهایم ایجاد شده بود بهم می خورد. (توجه به خوانندگان: اگر این اطلاعات در حال حاضر بیش از حد است، احتمالاً این مقاله برای شما مناسب نیست.) به زودی متوجه شدم که اپیلاسیون پاهای خود فوق العاده است - برای سه روز. سپس موها دوباره شروع به خزش می‌کنند و شما حداقل دو هفته، سه هفته، اگر می‌خواهید کارآمدتر باشد، به آن گیر می‌دهید. در پایان تابستان گذشته، پای پشمالو را پایین گذاشتم. تصمیم گرفتم که دیگر از این تجارت رفت و برگشت خبری نباشد. زمان آن فرا رسیده بود که به یک گزینه دائمی تر نگاه کنیم.

به یاد آوردم که سال‌ها پیش اولین بار در مورد لیزر موهای زائد شنیدم، زمانی که مردم برای اولین بار در مورد آن صحبت می‌کردند و فکر می‌کردند: "اون، این خطرناک به نظر می‌رسد، من منتظر می‌مانم و ببینم آیا این همان روش لیزر دیسک یا DVD است." اساساً می‌خواستم مطمئن شوم که قانونی است و ارزش زمان، درد و هزینه را دارد.


روشی که لیزر موهای زائد کار می کند، من به زودی با کمی تحقیقات احتیاطی سریع متوجه شدم،قیمت دستگاه لیزر موهای زائد مطبیاین است که پالس های نور بسیار متمرکز از لیزر به فولیکول های مو ساطع می شود. رنگدانه موجود در فولیکول ها نور را جذب می کند و مو را از بین می برد. وقتی خواندم که 90 درصد از بیماران لیزر موهای زائد که کاندیدای خوبی برای این روش هستند، ریزش موی دائمی را پس از میانگین 3 تا 6 جلسه گزارش می دهند، من فروخته شدم. با خودم عهد کردم: «چوباکا رفته است». "سال آینده، من پاهایم را لیزر می کنم."
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.